۶۰ واحد تولیدی سمنان در تملک بانک‌ها هستند

به نقل از سایت اخبار  امور قضایی :    
 

به گزارش خبرنگار مهر، عباس گلرو صبح پنج شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان که با حضور آیت الله رئیسی در دادگستری مرکز استان برگزار شد ضمن بیان اینکه مبارزه با فساد راه نجات ایران اسلامی است و لذا باید قدردان کسانی باشیم که در این راه کار می‌کنند، بیان کرد: مطالبات مردم در حوزه فساد به واقع به جا و درست است.

وی درباره مسائل حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه نیز، ابراز کرد: بازگشایی گره غائله کاروانسرای میدان سعدی سمنان می‌تواند در مردم ایجاد امید کند تا فضای بازی در مرکز شهر را شاهد باشیم که می‌خواهیم این مورد در سفر آیت الله رئیسی بررسی شود.

نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس از احیای دادسرای مهدی‌شهر به عنوان یکی دیگر از مطالبات مردمی خبر داد و گفت: تکمیل ساختمان دادگاه سرخه از دیگر اقداماتی است که می‌بایست انجام شود.

گلرو با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند که بانک‌ها حق تملک واحدهای تولیدی را ندارند، گفت: ۵۸ تا ۶۰ واحد تولیدی سمنان امروز در تملک بانک‌ها هستند و این امر باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: پروژه انتقال آب دریای خزر و دانشگاه فرزانگان خواهران که متأسفانه وزارت علوم آن را به همراه ۱۴ دانشگاه دیگر می‌خواهد در مرکز ادغام کند و این امر بر خلاف برنامه ششم توسعه است، از جمله دیگر مطالبات مردم سمنان است.

برچسب ها:

امور قضایی

129
0 0