بااعاده اموال نامشروع مسئولان،اصل ۴۹قانون اساسی ازمظلومیت خارج شد

به نقل از سایت اخبار  امور قضایی :    
 

روح الله متفکر آزاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ابلاغ دستورالعمل اجرای قانون «اعاده اموال نامشروع مسئولان» از سوی رئیس دستگاه قضا گفت: ابلاغ دستورالعمل اجرای اصل ۴۹ قانون اساسی یک حرکت انقلابی و عقلایی بود که مد نظر حضرت آیت الله رئیسی قرار گرفت.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: آیت الله رئیسی با فعالیت خود امیدهایی را در دل مردم آفرید و به سرمایه اجتماعی کشور کمک کرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه واقعیت این است که ما مسئولین سالم و پاک دست کم نداریم، تاکید کرد: معدود مسئولینی هستند که متأسفانه فضا را خراب می‌کنند، آنها می‌بایست با حرکت محکم و جدی قوه قضائیه مواجه شوند تا مردم مطمئن باشند که این کشور حساب و کتاب دارد.

متفکر آزاد با بیان اینکه مردم باید به خوبی بدانند که فساد مجال رشد ندارد، اظهارداشت: برخورد با متخلفین جز سبک مدیریتی امیرالمومنین علیه السلام بوده و مقام معظم رهبری هم در این حوزه بسیار جدی هستند لذا ما از آیت الله رئیسی به دلیل بسیاری از ابتکارات در این حوزه بسیار سپاسگزاریم و امیدواریم این مسیر را با قدرت و شدت پیش ببرند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: تمام اصول قانون اساسی برای ما محترم شمرده می‌شود و پشت سر هر کدام از این اصول اندیشه جدی نهفته است لذا اصل ۴۹ قانون اساسی جز اصولی بود که کمتر به آن توجه می‌شد و این اقدام قوه قضائیه این اصل را از مظلومیت خارج کرد.

برچسب ها:

امور قضایی

90
0 0