سرپرستان سه مجتمع قضایی تودیع و معارفه شدند

به نقل از سایت اخبار  امور قضایی :    
 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، با حضور یحیی جعفری و جمعی از معاونین قضائی رئیس کل محاکم و برخی از قضات و کارکنان اداری مجتمع قضائی شهید مدرس مراسم تکریم و تودیع محمود علی زاده و معارفه روح الله اعظمی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی زاده سرپرست سابق مجتمع قضائی شهید مدرس به ارائه گزارشی از عملکرد دوره مدیریتی خود پرداخت و با اشاره به مجموعه تلاش‌ها و فعالیت‌های انجام شده از زحمات و پیگیری‌ها ی همه همکاران قضائی و اداری این مجتمع در راستای بهبود فرایند کمی و کیفی رسیدگی و خدمت رسانی به مردم تشکر و قدر دانی کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید این مجتمع خواستار تلاش هرچه بیشتر در جهت خدمت به همکاران و عموم مراجعین به این مجتمع شد.

در ادامه روح اله اعظمی سرپرست جدید مجتمع قضائی شهید مدرس با اشاره به سوابق قضائی و اداری در ساختار انقلاب اسلامی و مجموعه دستگاه قضائی گفت: از اهداف مهم و راهبردی که باید پیگر و دنباله رو باشیم مردم محوری و مردم داری، حل مشکلات مردم، تسریع در رسیدگی، رفع اطاله دادرسی، صلح و سازش، کاهش جمعیت کیفری، مقابله با مجرمین خطرناک و کاهش جمعیت کیفری در راستای سیاست‌ها و منویات رئیس محترم قوه قضائیه در چهارچوب سند تحول قضائی می‌باشد.

همچنین در مراسم جداگانه ای با حضور رئیس کل محاکم، مراسم تکریم و تودیع روح الله زمانی و معارفه محمود علی زاده به عنوان سرپرست مجتمع قضائی شهید باهنر برگزار شد.

لازم به ذکر است در مراسم دیگری هم حجت الاسلام و المسلمین وحدانی نیا تودیع و روح الله زمانی به عنوان سرپرست مجتمع قضائی شهید مدنی برگزار شد.

برچسب ها:

امور قضایی

92
0 0