مأموریت سازمان زندان‌ها تکیه گاه محکمی برای امنیت کشور است

به نقل از سایت اخبار  امور قضایی :    
 

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی معصوم بیگی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها، اظهار داشت: به لطف خداوند امنیت حاکم بر جامعه خوب و مثال زدنی است که این امنیت به برکت خون شهیدان، مجاهدت دستگاه‌های امنیت ساز و کارکنان خدوم و پرتلاش نیروی انتظامی که در خط مقدم امنیت قرار دارند به وجود آمده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه با دقت و جان و دل از امنیت مردم حفاظت می‌کنیم و برنامه‌های مؤثری در حوزه مأموریت پلیس پیشگیری در حال نهایی شدن است، ادامه داد: در سلسله مراتب نیازها، نیاز به امنیت در بالاترین مراتب قرار دارد؛ اگر این نیاز پاسخ داده شود و مرتفع شود دیگر نیازها عمومیت پیدا می‌کند و محقق می‌شود؛ بستر همه اقدامات کشور در وجود امنیت است؛ اگر توسعه و پیشرفتی در جامعه وجود دارد در گرو امنیت است که ما باید قدردان و شکر گزار آن باشیم.

این مقام انتظامی، پایدارترین نوع امنیت را امنیت مردم پایه برشمرد و اظهار داشت: بسترهای قانونی فراهم شده که دستگاه‌های اجرایی در تأمین امنیت مشارکت داشته باشند و از جمله این بسترها، تشکیل یگان‌های حفاظت در سازمان هاست که دستگاه‌های اجرایی بتوانند در تولید امنیت سهمی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه یگان حفاظت سازمان زندان‌ها یگانی مقتدر و حرفه ای است، تاکید کرد: امروز می‌توانیم بگوییم مأموریت سازمان زندان‌ها یکی از نقاط ثقل و تکیه گاه محکم برای امنیت کشور است.

سردار معصوم بیگی، یگان حفاظت سازمان زندان‌ها را یکی از یگان‌های پویا و آماده به کار برشمرد و افزود: از جمله فعالیت‌های خوب در زمان تصدی سردار ایزد خواه در حوزه یگان حفاظت از زندان‌ها راه اندازی مرکز فرماندهی و کنترل، پایش محیط مأموریت، اصلاح و بازنگری در ساختار سازمان در راستای چابک سازی یگان، افزایش توان عملیاتی یگان با ساختار جدید و تقویت زیر ساخت‌های آموزشی است.

برچسب ها:

امور قضایی

135
0 0