پاداشهای عجیب و غریب برای هر پاس یک فوتبالیست

به نقل از سایت اخبار  امور قضایی :    
 

به گزارش خبرنگار مهر، طاهری مدیر کل بازرس ورزش سازمان بازرسی در خصوص وضعیت بررسی قراردادهای فوتبال و اینکه آیا دوشغله ورزشی داریم؟ گفت: توضیحاتی اخذ شده است اما این قرارداد در رابطه با عقد قرارداد و انتخاب این سرمربی ابهاماتی مطرح است. مراحل اساسنامه انتخاب و عقد قرارداد با این مربی طی نشده است. ابتدا باید در کمینه فنی مطرح و بعد تصویب و سپس عقد قرارداد می‌شد اما دقیقاً عکس آن عمل شد.

طاهری افزود: مربی که تا سال ۲۰۱۲ هیچ سابق سرمربیگری شاخصی ندارد، فدراسیون علم به این داشته که تحریم‌ها باعث بسته شدن کانالهای پرداختی شده بود. فدراسیونی که بدهی دارد پرداخت مالیات این قرارداد را برعهده گرفته است.

مدیر کل بازرس ورزش سازمان بازرسی خاطرنشان ساخت: قراردادهایی مثل قرارداد سابق تیم ملی وجود دارد، در یکی از تیم‌های مطرح شخصی جذب شده که مقرر شده به ازای هر پاس نیم میلیون و به ازای هر گل یک میلیون بگیرد.

طاهری در خصوص بازنشستگی کفاشیان و احتمالاً بازگشت مجدد به فدراسیون فوتبال گفت: در خصوص محرومیت این فرد باید گفت به یک سال کاهش یافت و خرداد ماه به اتمام رسید. روز گذشته این شخص به اینجا آمد و گفتگوهایی انجام شد.

برچسب ها:

امور قضایی

112
0 0