مدیرکل حفاظت اطلاعات مرکز امور شوراهای حل اختلاف منصوب شد

به نقل از سایت اخبار  امور قضایی :    
 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  روابط عمومی مرکز امور شورای حل اختلاف، تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت و اطلاعات شورای حل اختلاف برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین مظفری معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز امور شورای حل اختلاف و حجت الاسلام والمسلمین  عبدالهی رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه و  غلامرضا مهدوی معاون  قضائی رئیس کل و رئیس شورای حل اختلاف استان تهران و همچنین مدیران و معاونین مرکز شوراهای حل اختلاف و مرکز حفاظت و اطلاعات برگزار شد، از زحمات رحیم علی درویشی تقدیر و تشکر به عمل آمده و یدالهی به سمت مدیرکل حفاظت و اطلاعات شوراهای حل اختلاف منصوب شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین مظفری با اشاره به این که آیت الله شاهرودی (ره) در طول تصدی ریاست قوه قضائیه منشا خیرات و برکات فراوانی بودند که یکی از بهترین آنها تاسیس مرکز حفاظت و اطلاعات در درون دستگاه قضایی بود تا از شانیت و استقلال دستگاه قضائی حفظ و صیانت شود.

رئیس مرکز امور شوراهای حل اختلاف در ادامه با بیان این نکته که حفاظت و اطلاعات باید به گونه ای باشد که یک ارتباط تنگاتنگ و صمیمی با مجموعه داشته باشد تا بتوان به نتیجه مطلوبی دست یافت و با گوشه گیری و انزوا نمی توان به آن نتیجه دلخواهی که مدنظر است رسید. لذا برای دسترسی به منابع و اطلاعات و اینکه چگونه نظارت مستقیم بر همکاران باشد وجود این نکته که ارتباط صمیمی بین حفاظت اطلاعات با همکاران برقرار باشد.

وی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر مجدد از زحمات  رحیمعلی درویشی از زحمات حجت الاسلام  و المسلمین احمدی میانجی در طول تصدی ایشان در سمت رئیس مرکز امور شوراهای حل اختلاف تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی با بیان این نکته که شورای حل اختلاف به سوی هدف اصلی خویش که صلح و سازش است در پیش است، گفت: با توجه به اینکه حجم پرونده های شورای حل اختلاف بعد از ابلاغ  بخشنامه رئیس قوه قضائیه بیشتر خواهد شد، پس وظیفه حفاظت و اطلاعات شورای حل اختلاف را بیشتر دانستند. 

برچسب ها:

امور قضایی

128
0 0