توقیف محموله ۵۰ میلیاردی لوازم یدکی/متهم دوتابعیتی روانه زندان شد

به نقل از سایت اخبار  امور قضایی :    
 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با دریافت گزارش مردمی در مورد اختفای لوازم یدکی در یک انبار، گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان سمنان با همراهی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی از این انبار مشخص شد که لوازم یدکی خودرو شامل صفحه کلاج، میل لنگ و سوپاپ به ارزش ۵۰ میلیارد تومان در این انبار نگهداری می شود.

رایگانی تصریح کرد: محموله مذکور موقتا توقیف و پرونده برای بررسی بیشتر در تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفت و مالک محموله به شعبه رسیدگی کننده احضار شد.
سخنگوی تعزیرات حکومتی تاکید کرد: متهم پس از حضور در شعبه ضمن اظهار اینکه فردی دو تابعیتی است؛ اسناد گمرکی مربوط به سال های ۸۶ و ۸۹ تا ۹۳ را ارائه کرد که این مدارک قانونی و مورد قبول نبود. 

رایگانی گفت: با توجه به عدم ارائه مدارک قانونی و ثبت نشده محموله مذکور در سیستم جامع سامانه انبارها، تخلف محرز اعلام و قرار بازداشت این متهم صادر و وی روانه زندان شد.

وی در مورد سرنوشت این محموله نیز اظهار داشت: این محموله فعلا توقیف شده، ظن به قاچاق و اختفا و گرانفروشی در این پرونده مطرح است و پس از اثبات قطعی تخلف برابر قانون در مورد این کالاها تصمیم گیری می شود.

برچسب ها:

امور قضایی

164
0 0