بیش از ۲ هکتار اراضی ملی دماوند رفع تصرف شد

به نقل از سایت اخبار  امور قضایی :    
 

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حجتی صبح دوشنبه با اعلام خبر رفع تصرف بیش از ۲ هکتار اراضی ملی منطقه جابان و بازگردانده شدن آن به دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اراضی در اجرای حکم قطعیت یافته از سوی مراجع قضائی با حضور عوامل یگان حفاظت و نیروی انتظامی رفع تصرف و تمامی دیوارکشی ها و بناهای ساخته شده بر روی این اراضی تخریب و به حالت اولیه بازگردانده شد.

وی حفاظت از عرصه های منابع طبیعی را از وظایف اصلی مجموعه منابع طبیعی دانست و اظهار داشت: به منظور جلوگیری از دخل و تصرف و سودجوئی از اراضی منابع طبیعی، اکیپ های گشت و مراقبت یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت شبانه روزی اراضی ملی را تحت نظر و پایش دارند و به محض مشاهده هرگونه تخلف، تخریب و تصرف عرصه های ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.

حجتی با تأکید بر اینکه حمایت های قانونی دستگاه قضائی در حفظ و حراست از اراضی ملی بسیار مهم و تأثیرگذار است یادآور شد: خوشبختانه در حال حاضر منابع طبیعی از تعامل بسیار خوبی با مقامات قضائی شهرستان دماوند برخوردار است که امیدواریم با مشارکت و همراهی هرچه بیشتر مردم و همکاری دیگر دستگاه های اجرائی شاهد دست اندازی های کمتر به عرصه های منابع طبیعی باشیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند گفت: با هدف حفظ اراضی ملی و انفال بیش از ۲ هکتار اراضی ملی منطقه جابان رفع تصرف و به دولت بازگردانده شده است.

این مقام مسئول از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، تخریب و تصرف اراضی ملی فوراً مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

برچسب ها:

امور قضایی

144
0 0