امروز جمهوری اسلامی بالاترین نعمت است

به نقل از سایت اخبار  امور قضایی :    
 

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در همایش رؤسای کل دادگستری‌های سراسر کشور، ضمن تبریک به مناسبت نیمه شعبان و اعیادی که گذشت، گفت: برخی از نعمت‌هایی که خداوند به بشر اعطا کرده، امتیازاتی است که همراه با منت داده شده است. به عنوان مثال نعمت امامت، یکی از امتیازات ویژه است که با منت به بشر اعطا شده است.

وی افزود: علاوه بر نعمت امامت، نعمت رسالت هم جزو امتیازات خاصی است که در قرآن با منت به آن اشاره شده است. درواقع نعمت وقتی بسیار بزرگ باشد، همراه با منت است به همین دلیل نعمت امامت، نعمت بزرگی بر بشر است.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه اگر همه نعمت‌های الهی به جز امامت وجود داشت، خلل داشتیم، گفت: این موضوع نه فقط نظام تشریع، بلکه نظام تکوین را هم مختل می‌کرد به همین منظور برترین نعمتی که خداوند اعطا کرده است، وجود امام (ره) است.

رئیسی با تأکید بر اینکه بالاترین نعمت امروز، وجود نعمت جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: باید این نظام را پاس داشت چرا که به پای این نظام، خون‌های زیادی ریخته شده است. بسیاری از افراد از پیروزی انقلاب تا امروز، مشکلات را تحمل کرده و بصیرت به خرج دادند تا امروز این عَلَم به دست همه مسئولان و ما سپرده شده است.

ادامه دارد…

برچسب ها:

امور قضایی

134
0 0