مدیری که خطا کرده نباید ارتقاء جایگاه پیدا کند

به نقل از سایت اخبار  امور قضایی :    
 

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با وزیر دادگستری که دوشنبه شب برگزار شد اظهارداشت: همه باید به حقوق بیت المال حساس باشیم و طبق قانون با کسانی که حقوق ملت را نادیده می گیرند برخورد شود و اگر دستگاه قضایی متوجه شد بیت المال تضییع شده با قاطعیت آن را از حلقوم متخلف بیرون بکشد.

وی اضافه کرد: مسئولان امانتدار هستند و باید در دوران کوتاه مدیریت خود از بیت المال صیانت کنند اما گاهی شنیده می شود کسی که تخلف کرده پست های بالاتر می گیرد که جای تعجب دارد.

آیت الله عابدینی یادآورشد: برای نمونه همه می دانیم زباله طلای کثیف است اما نباید اجازه دهیم آن را به قزوین بیاورند و دفن کنند و سلامت مردم به خطر بیفتد لذا مسئولان در مقابل سلامت مردم و آیندگان مسئولیت دارند و باید تصمیمات درست بگیرند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با تشکر از خدمات استاندار قزوین اظهارداشت: خوشبختانه امروز ما استانداری متین، باتجربه و اصیل داریم که با مدیریتشان آرامش خوبی در استان حاکم شده که جای تشکر دارد.

وی افزود: با حضور رئیس جدید دادگستری استان هم به پیاده شدن ارزشها و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال بیشتر امیدوار شده ایم و از خدمات خوب دستگاه قضایی هم قدردانی می کنیم و امیدواریم برخورد با متخلفان و ضایع کنندگان بیت المال با جدیت ادامه یابد.

عابدینی از برخی بی توجهی ها در استان در رسیدگی به برخی پرونده ها گلایه کرد و اظهارداشت: از گذشته گلایه دارم زیرا اتفاقاتی رخ داد که به حیثیت نظام لطمه زد لذا از وزیر دادگستری انتظار داریم اگر ادعایی کرده ایم بررسی کنند ببینند ما درست گفته ایم یا اشتباه بوده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم همه بویژه دستگاه قضایی به بیت المال توجه جدی کنند تا حق مردم و نظام ضایع نشود.

آوایی وزیر دادگستری فردا سه شنبه ضمن افتتاح چند طرح عمرانی و دیدار با قضات دادگستری در جلسه شورای اداری استان نیز شرکت خواهد کرد.

برچسب ها:

امور قضایی

99
0 0